Buitenschoolse opvang Femke DAK in Den Haag Bouwlust en Vrederust

In de moderne en lichte Brede Buurtschool Kleurrijk heeft onze BSO locatie in Escamp aan de Ambachtsgaarde twee groepen. Naast deze sfeervolle ruimtes met chill-hoeken, kan uw kind verschillende talenten ontdekken in een van de themakamers. Lekker lezen in de bibliotheek kan natuurlijk ook. In de ruim opgezette natuur-ontdektuin zijn volop wegkruipplekken en sport- en spelmogelijkheden. Meesterkoks komen tot hun recht in het grote en luxe kookatelier. Dat wordt smullen!

We bieden ook voorschoolse opvang aan van 07.30 – 08.30 uur om de dag rustig te kunnen beginnen. Heeft u extra vroege opvang nodig? Dit kan op Femke DAK Wolweversgaarde van 06.30 – 07.30 uur, waarna de kinderen vervolgens naar de Ambachtsgaarde gaan. Tijdens de schoolvakanties bieden wij vakantieopvang met een uitdagend activiteitenprogramma! We zijn dan de hele dag open!

Voor meer informatie kunt u kijken op de website.

BSO in Den Haag Bouwlust en Vrederust bij Femke DAK (dakkindercentra.nl)