Brengen en halen

In verband met de veiligheid hebben wij een aantal afspraken gemaakt met betrekking tot het brengen en halen van de kinderen.

Elke ochtend gaat twee keer een bel. Om 8:20 gaat de eerste bel en gaan de deuren open. Om 8:30 uur gaat de tweede bel en dan starten de lessen. De kinderen moeten dus voordat de tweede bel gaat in de klas zijn. Na de tweede bel zijn kinderen te laat.

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag gaan de deuren om 15:00 uur open. Op woensdag gaat de deur om 12:30 uur open.

Groep 1 en 2 en 3

De kinderen van de groepen 1, 2 en 3 kunnen elke ochtend gebracht worden. Ouder(s) en verzorger(s) mogen naar binnen eventueel ook in de klas. Wanneer de tweede bel gaat, beginnen de lessen en moeten de ouders/verzorgers de klas verlaten. Aan het einde van de dag kunnen ouders de kinderen bij de klas ophalen.

Groep 4 tot en met 8

De kinderen van groep 4 tot en met 8 gaan elke dag zelfstandig naar binnen en naar buiten.

Gangen en Hal

Wij willen u verzoeken om vanuit een goede doorstroom of buiten of in de gang te wachten en niet in de hal.

Kinderwagens

Het verzoek is om het liefste de kinderwagen buiten de school te laten staan, mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunt u de kinderwagen naast de kamer van de conciërge plaatsen. Kinderwagens zijn niet toegestaan in de gangen